четвъртък, 8 март 2012 г.

Чашата е наполовина недоизпита

Има моменти, когато чашите с вино остават недоизпити - не ни достига мезето и не искаме да си помислят нещо лошо за иначе почтената ни, неалкохолизирана натура, омайната напитка успява да ни приспи преди последните глътки, или просто си намираме по-вълнуващо занимание. 
Чудя се само, внезапно връхлетялото ме преди минути ужасяващо главоболие, към липсата на мезе ли да го отнеса или към недоспиване, защото, честно казано, съм имала и по-вълнуващи занимания от него, които най-малкото не предизвикват въпроса "Ако сега пия още вино след тоя панадол, дали ще ми стане нещо?" 
Песента ли? Тя е възможно най-подходящата за днешния ден. Дали същият е празник или не, заслужава ли си да му се обръща специално внимание, е въпрос на личен избор. Тази песен, обаче, мили дами, си остава един от най-красивите реверанси към нас. Може така да се потъне в нея, че чак чашата да остане недоизпита...
А дали да не помисля върху разработване на идеята: 
"Вие пиете - мен ме боли глава!"


Няма коментари:

Публикуване на коментар